2012. július 1., vasárnap

Bámészkodós nap

Ma nagyon sokat gondoltam az otthoni időjárásra, jól jött volna onnan vagy +5 fok itt. Egész nap pulcsiban és dzsekiben sétáltam, egyszer az eső is eleredt, olyan igazi, aprószemű, áztató fajta, de szerencsére 10 percnél nem tartott tovább.
Felfedeztem, hogy milyen útvonalon kell majd a munkahelyre jutni és megvettem a "bérletemet", ami az OV-chipkaart. Ezt fel kell tölteni pénzzel, majd fel és leszálláskor is csipogtatni. Használható villamoson, metrón, vonaton, buszon. Szóval klassz. Csak figyelmeztetettek, hogyha leszálláskor nem csipogtatom ki, akkor bukok 20 EUR-t, úgyhogy figyelni kell.
Barangoltam egy hatalmasat, rengeteg kis kávézó, café és "coffee"-zó, étterem van itt, egymást érik és terjeng a fű szag rendesen. Csak hogy tisztázzam, a "café"-ban lehet kávét inni, a "caffee"-ban nem lehet kávét inni, ott "szívni" lehet.
Elkeveredtem a "piros lámpás negyedbe" is, kis kirakatokban ücsörögnek a szebbnél szebb lányok, ázsiaiak és kelet-európaiak és a betépett, erősen italos állapotú fickók pedig nyálcsorgatva sétálgatnak és bámészkodnak.  Persze a templom kb. 20 méterre van az első piros lámpás vitrintől, jól megférnek egymás mellett. Sőt, még egy óvoda is ott van. Erről fénykép nem lesz, mert nem szeretik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése