2012. július 26., csütörtök

Bankkártya mizéria

Egy este munka után elmentem vásárolni egy kis sajtot, fogkrémet, kb.10 EUR értékben. Készpénzben csak nagy címlet volt nálam, a boltban nem fogadták el, mert túl nagy. Nem baj, van bankkártyám. Mondták, hogy az sem jó, mert chip-es kell. Hm, nem fogtok ki rajtam, mert az is van, de az sem volt jó, mert csak Visa jó, vagy valami helyi. A helyi még nem készült el, úgyhogy mentem a bolt mellett található bankautomatához, ami éppen működésképtelen volt....gr.
További séta a legközelebbi bankig, ahol már az ajtóra nagy betűkkel ki volt írva, hogy "pénzt nem váltunk" - a Fuggerek meg forognak a sírjukban. A bank mellett újabb automata, a chip nélküli kártyámat fel sem ismerte, a másikat is kiköpte...
Még szerencse, hogy éppen nagy nyári vásár van mindenhol, így bementem az első boltba, vettem egy inget és végre, felváltottam a pénzt...mindezt egy fogkrémért és egy kis sajtért. :-)

Azonban tegnap végre megkaptam a helyi kártyámat és sikerült aktivizálnom is. Nagyon érdekes, adtak hozzá egy dokkolót, USB kábellel, amin keresztül a netre csatlakozva bármikor bankkártya tranzakciót hajthatok végre, hiper biztonságos, sok jelszóval védett rendszer. Ami a lényeg, működik a rendszer és hozzáférek a fizetésemhez. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése