2012. július 28., szombat

Hétvége

Ennek a hétvégének van 2 fontos missziója. Próbálok lakást találni és próbálom megtalálni azt a helyet, ahol isteni csokitortát ettem egyszer.
A tortával jobban állok, mert ha nem is ugyanazt, de találtam egy olyan részt a belváros környékén, ahol jó sok sütis van, rengeteg csokitortával, meg antik boltocskák, nagyon hangulatos.

Lakást 2-t néztem meg most, ugyanazon a környéken, borsos áron. A hírdetésekben látott fotók valahogy mindig pozitív irányba torzítanak és valahogy még egyiknél sem éreztem, hogy most aztán megvan amire vágyok. Igaz, adtam az egyikre ajánlatot, mert valami már jó lenne, de hétfőn is megyek még nézni egyet és van még néhány, aminél visszajelzésre/ megnézésre várok.

Nem mellesleg éppen ma kezdődik a "gay pride", a meleg büszkeség napja, ami máshol egy napos, itt egy hétig fog tartani és 350.000 meleget várnak a bulira. Ez kb. az amszterdami lakosság 20 %-a. Most vagy minden 5. amszterdami meleg, vagy nagyon sok meleg turista lesz itt mostanság.
Egyenlőre egyetlen látványosság volt, egy félmeztelen meleg srácokkal megrakott kis hajó randalírozott az egyik csatornán, hangos énekszóval. Nagyon tetszett, de olyan gyorsan mentek, hogy még a telóval se tudtam lefotózni őket. Azért vadászok majd fotótémára és közzé teszem. :-)

1 megjegyzés:

  1. Kivánom, hogy minél előbb találd meg a számodra megfelelő lakást.

    VálaszTörlés