2012. július 2., hétfő

Munka

Ma volt az első napom a munkahelyen, vonattal mentem, metróval jöttem, hogy kipróbálhassam a különböző opciókat. A vonat kultúrált, reggelizni, kávézni, újságot olvasni lehet rajta, bár nekem csak 16 percet kellett utaznom. Az iroda nagyon közel van az Ajax stadionhoz. :-)
 Metróval kb. 18 perc volt az út, de gyakrabban jár és az irodától 100 méterre van. A metró is kulturált.

A belépőkártyám 5 perc alatt kész lett, a kép sem lett túl vészes. Megkaptam a gépemet is, úgyhogy egész nap szüttyögtem a beállításokkal és kaptam egy tréninget. Nagy a csend az irodában, a mi részlegünkön ma bent volt 1 holland, egy görög, egy kínai-holland, egy olasz és 2 magyar. Többségben vagyunk! :-)

Az "egészség és munkabiztonság" csoporttól kaptam egy borítékot, aminek tartalma:

"számunkra fontos a munka-magánélet egyensúlya, ezért egy helyi szolgáltatóval összefogva az alábbi szolgáltatások rendelhetők meg az irodában: ruhatisztítás, cipőjavítás, süti és virágrendelés, ruha javítás, mosás, vasalás, stb, stb. az alábbi számon....." -még vízvezetékszerelőt is küldenek, ha kell, nem kell rohangálni, minden helybe jön, kedvezményes áron, ez nagyon tetszett.

1 megjegyzés: