2013. július 9., kedd

Szülinapi gulyásparty

Hollandiában az a szokás, hogy szülinapkor az ünnepelt egy tortával, vagy sütivel megrakodva érkezik a munkahelyre.
 Erre készültem én is, de előttem egy kolléganő már ünnepelte a szülinapját és többen hoztak csokit is mindenféle utazásokról visszatérve. Gondolom az édességtől betelve, -pár nappal a szülinapom előtt- megkörnyékeztek, hogy mi lenne, ha süti helyett gulyást hoznék be. Óvatosan, poén szinten jöttek, de nem tudtak zavarba hozni, úgyhogy a szülinapom előtt egy nagy fazék gulyással érkeztem.
Akartam fotózni, de a fazék (10 liter)  pillanatok alatt fényesre üresedett, nagy sikere volt. Azóta az a konferencia terem a "gulash room" (gulyás szoba) elnevezést kapta és alkalmanként felrepül a kérdés, hogy mikor viszek be legközelebb is ebédet...:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése