2013. július 22., hétfő

Holland hering szezon

Az egyik legnépszerűbb helyi sajátosság a holland nyers hering, savanyúuborkával, apróra vágott hagymával.
Eszik buciban, vagy csak simán magában, mindenféle utcai árusnál hatalmas transzparensek hírdetik, hogy friss hering szezon van.
Van aki egészben leereszti a torkán, van aki darabkákban vág neki.
Tavaly egy kis darabot megkóstoltam, miközben mondogattam magamnak, hogy "szereted a sushit, szereted a sushit, ez is csak olyan". Nagy benyomást nem tett rám, olyan volt, mint az olajos hering, hering ízű, de ehhez társult egy puha, nagyon vacak állag.
Gondoltam, hogy az idén adok neki még egy esélyt, bucival társítva. Az első harapásnál komolyan kellett gyűrkőznöm, hogy lenyeljem és ne legyen egyből boaaaa...vállalkozó kedvű vagyok, bevállaltam egy második falatot is, ami kissé jobb volt, de nem az igazi.
Szóval feladtam és nem fogok többé kísérletezni ezzel, rossz, mint a fene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése