2013. július 18., csütörtök

Gyenge generáció

Ma munka után, mivel még sütött a nap és kellemes idő volt, kitekertem az Amstel partjára (kb.1 km) egy könyvvel és leültem egy padra olvasni.
Mellettem is volt egy pad, azon egy holland nézelődött, fotózgatott.
Egyszer csak megjelent egy jócskán 70-en túli öregasszony egy alumímium létrával, amit beletuszkolt a vízbe. Aztán ledobta a cuccait, feltett egy úszósapkát és egy szemüveget és már nyomult is a folyóba, amin egyébként elég sűrű evezős és motorcsónak forgalom zajlik olyan jó idő esetén, mint a mai is volt.
A jó idő itt azt jelenti, hogy kb. 20 fok van és süt a nap és a szél mérsékelt.
Mielőtt csobbant, megkérdezte, hogy nem akarunk-e úszni. Mondtam, hogy nekem kicsit hideg van ahhoz, nem vágyom a még hidegebb vízbe.
A szomszéd padon a holland még rosszabb volt, ő azt mondta, hogy sosem úszna nyílt vízben, csak uszodában.
Erre a néni úgy reagált nekem, hogy "miféle trópusi országból származol?", a hollandnak meg, "az kell neked az agyonklórozott vacak, mi?" aztán pedig legyintett egyet és csak annyit mondott, "gyenge generáció" és vígan elúszott a motorcsónakok között.
Amikor visszajött még kicsit biztatott, hogy használjam ki a létráját, mert még 2 percig itt hagyja, megemlítette, hogy a 80-asok klubjába jár evezni, aztán vígan biciklire kapott és eltekert.....
Le voltam nyűgözve. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése