2014. február 13., csütörtök

Albérlet vadászat, ismét...

Tegnap a főbérlőm bejelentette, hogy visszaköltöznek Amszterdamba, tehát március végén költöznöm kell új helyre, persze előzékenyen közölte, hogy akár meg is vehetem a lakást potom 215.000 EUR-ért. (Ha már másfél éve úgysem tudja eladni...)
Most úgy döntöttem, hogy inkább csak költözök.
Azt hiszem a kezdet kezdetén már leírtam az albérlet keresés kálváriáját, nem nagyon vágyom az újabb fordulót, de abban bízok, hogy egy szebb és jobb és persze olcsóbb albérletet találok majd (örök idealista :-))).
Szóval nekiugrottam az összes ismert és ismeretlen weboldalnak, már 2 ügynökkel vettem fel a kapcsolatot, elvileg ma már néztem volna egy lakást, amit végül lemondtak, mert kiadták időközben.
Következő vizit szombaton és hétfőn és megy az egyezkedés egy 3. lakásról is.

Mostanra már elég világosan tudom, hogy a város melyik részén szeretnék lakást találni, azt is nagyjából mennyiért.
Aztán jönnek az apróságok, amik jelentéktelennek tűnnek, de aztán persze mégis:

-jó lenne, ha parkolási engedély rögtön elérhető lenne / közelben elektromos töltős parkolási lehetőség
-1, 2 hálószoba
-fűrdőkád - mégha többnyire zuhanyt használok is, néha azért egy igazi elmerülés egy esős nap után, felbecsülhetetlen
-padló (:-)) - persze nem zárom ki az új építésű, padló nélküli albérletet sem. Kicsit macerásabb, de hosszú távon jobban megéri
-sütő
-biciklitároló
-mennyi időre írjak alá- sok főbérlő minimum 1 évet akar

Az elkövetkező 1 hónapban fél szemmel a hírdetéseken leszek.
Többen is keresünk most kinti magyarok, az sem kizárt, hogy a végén majd összeköltözünk egy nagy vidéki házba. :-)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése