2013. április 29., hétfő

Holland uszoda

Közel a lakásomhoz találtam egy uszodát. Igazi családi hely, 1 úszómedence van, a többi ugrálós, örvénylős, hullámzós, sekély, gyerekekkel ideális.
Ehhez képest mindenki gumimatracokkal nyomul az úszómedencében, keresztben, átlósan, ugrálnak jobbról, balról, folyamatosan szlalomozva kell úszni. Egy alkalommal, amikor voltam, legalább leválasztottak 2 sávot azoknak, akik tényleg úszni akartak, de ez nem rendszeres. Igazi családi pancsolós hely, de állítólag van néhány profibb, tényleg úszásra kialakított hely is, úgyhogy még megyek felfedező körútra.
Ami nem tetszett az uszodában, hogy a belépő kifizetése után a szauna, ami olyan, mint egy zuhanyfülke, egy  +2 EUR-s érme bedobása után 10 percig melegít, majd magától elindul a zuhany. Élvezhetetlen. Hajszárítás 20 centes érme bedobással, kb 3 percig. Ha hosszabb  a hajad, dobj be újra. Persze konnektor semmi, pedig vittem az utazós hajszárítómat. Így a fürdőruhádban legyen egy beépített persely, mert minden aprópénzes megoldás. Miért nem lehet ezt az elején elintézni egy összegben? (ez egyébként is ilyen holland szokás, belépő, parkoló díj, wc, ruhatár, levegővétel....)
Amikor Pardubicében voltam, a belépőjegyet szektorokra és időtartamra tudtam megvenni. Úszás+wellness, 3 órára, adott összeg. Adtak egy karóra szerű szerkezetet, ami megnyitott minden ajtót, ahová mehettem, egy saját öltözőszekrényt is tudtam vele nyitni, zárni, a több helyen elhelyezett termináloknál leolvasva pedig megmondta, hogy még mennyi időm van és  hanyas számú szekrényben hagytam a ruháimat. Hajszárítás benne van az árban. Szóval itt 1:0 a csehek javára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése