2012. augusztus 21., kedd

Tehenek

Mostanaban nagy volt a csend, mert otthon jartam. Nagyon jo volt, de majd errol kesobb irok.
A mai bejegyzessel egy altalam frissen felfedezett holland hobortot akarok megosztani, mert 2 napja ezen vihoraszok.
Kitalaltak a holland farmerek, hogy segit megtalalni onmagunkat, a belso enunket, ha teheneket olelgetunk.
Szoval letezik tehen olelgeto turizmus, tobb farm hirdeti magat, az alabbi szoveggel:
"Kiegtel? Szomoru vagy? Felfrissulesre van szukseged? - masszazs, seta, vagy mit szolnal egy tehen olelgeteshez"
Az alabbi honlapon lehet olvasgatni errol bovebben, ha valakit lenyugoz a tema:

http://environmentalstew.wordpress.com/2010/11/27/cow-hugging-in-holland/

Mindezt felulmulta a beszelgetes a munkahelyemen, amit a temarol folytattunk a kollegaimmal.
Hollandok:
"A tehen nagy es felelmetes allat, lattatok mar kozelrol? Nem gondoltam volna, hogy ilyen hatalmas.... csinaljunk olyan treninget, hogy minden kulfoldit igy tegyunk probara. Meg kell olelnie egy nagy es felelmetes tehenet".

Ekkor mar annyira rohogtem, hogy nem birtam vissztartani sem...
Megosztottam veluk, hogy a nagyszuleimnek voltak tehenei, olelgettem kis bocit es hajkurasztam is a "felelmetesen nagy es hatalmas" allatot, kb 4 evesen is. Ezzel megleptem oket es elkezdtek tanakodni, hogy akkor lehet, hogy nekik kene tehenolelgeto trening....
Szeptemberben megyunk treningre, alig varom, hogy mi lesz. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése