2012. augusztus 27., hétfő

Globális felmelegedés

New! English below (short version...for trial..:-)!

Ezen a hétvégén sétálva ismét sok meleg párt láttam.
Középkorú férfiakat, ahogy együtt tolják a feltehetően adoptált kínai csecsemőjüket, jegygyűrűvel a kezükön. Több ilyen párt láttam, itt ez teljesen természetes.

Ezt megfejelve, az egyik kollegam, lelkesen meselt a huga eskuvojerol, hogy jo volt, klassz volt a hangulat, de voltak erdekes szokasok.
Megkerdeztem, hogy miert es milyen szokasok, mondta, hogy mert 2 lany hazasodott ossze.
 Erre azert nem szamitottam, de majdnem minden kollega emlitett ilyen eskuvot a csaladjabol, mondtam nekik, hogy mi meg nem tartunk itt.

This weekend while I was walking in the center, I have seen many gay parties again.
Middle-aged men, as walking along with their Chinese, probably adapted babies, wedding rings on their fingers. I have seen several of these parties, it is quite natural here.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése