2012. augusztus 3., péntek

Lakás keresés

Lakás keresés fronton semmmi előrelépés. Ennek több oka is lehet, az egyik pl az, hogy a hollandok, beleértve az ingatlanosokat is, 2-3-4 hétre eltűnnek szabadságra.
Szerintem a piacon található összes lakást megnéztem már a neten, többnek írtam, semmi válasz, vagy csak hébe-hóba. Emiatt fizikailag nem tudtam túl sok lakást megnézni, amit láttam, vagy nem tetszett, vagy egyszerűen nem voltam hajlandó olyan áron kivenni, amennyiért kínálták.
Elég széles körben nézek, de a "bútorozott" sokszor annyit jelent, hogy van egy kanapé, egy étkező asztal székekkel és egy ágy. Az, hogy milyen környéken van sokszor nagyon felveri az árat, a lakás meg lepra hatású 1400 EUR-ért / hó.
Szóval nehézkesen haladok. A kiadók csak ügynökségen keresztül szeretnek kiadni, mert akarnak biztosítékot, hogy az albérlet fizetve lesz.
Az ügynökségek rendesen ellenörzik a leendő bérlőt, az alap, hogy munkaszerződést akarnak látni. Azért az nagyon pozitív, hogyha megmondom hol dolgozom, akkor általában megnyugszanak és nem kérnek igazolásokat. Jó neve van a cégnek.
Utána persze levesznek egy havi bérleti díjat, ha létrejön az üzlet. Ennek reményében elküldte nekem az egyik ügynök ugyanazokat a linkeket, amiket már láttam.
4-ből kettő már a fényképeken is lepra volt, 2-nek írtam már vagy két hete, de semmi reakció. Írtam újra, erre jött válasz, hogy már kiadták...
Ma felhívott az egyik, hogy a Piantage Badiaan lakással kapcsolatban beszéljünk. Mondtam, hogy az jó, de fogalmam sincs róla, hogy melyikről beszél. Erre kiakadt, hogy én írtam, hogy meg akarom nézni, persze, meg még 15 másiknak is... Vezetek a lakásokról listát, hogy melyiknek írtam, stb, csekkoltam, ezeknek kb. 2 hete írtam, ki emlékezett már rá, jó a reakcióidő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése